Jedina nagrada vrline je vrlina,jedini način da imaš prijatelja je biti prijatelj. Ralf Emerson

субота, 8. фебруар 2014.

ČOKOLADNA SALAMA

Pišem recept za čoko-salamu,a mislim,na Laninu lisnatu pogaču... Nadam se da ću sastojke za ovaj recept napisati pravilno,da umjesto čokolade ne ubacim, sjeckaanu slaninicu,hahaha...

POTREBNO JE:
200 g tamne čokolade,300 g keksa,(ja sam koristila petit keks,mislim da je u ovom receptu mnogi bolji nego plazma),150 g maslaca,2 kašike ruma,40 g mljevenih oraha,2 jaja, 50-80 g šećera u prahu,kako volite...

PRIPREMA:
 Keks je bolje ručno izlomiti,na veoma male komade.
U omekšali maslac dodati šećer u prahu ,jaja i rum. Zatim dodati keks, otopljenu čokoladu (ne smije biti pretopla), orahe. Sve dobro spojiti.
Na prozirnoj foliji istresti masu i formirati salamu,željene debljine i širine. Zatim je dodatno zamotati u alu-foliju i staviti u frižider na hladjenje,najmanje 2h.

Ja sam je dodatno premazala šećerom u prahu,zbog ljepšeg izgleda -zbog podsjećanja na salamu.
P.S. recept je sa jednog italijanskog sajta...  


http://blog.giallozafferano.it/cucinaplus/ricetta-salame-di-cioccolato/

5 коментара:

  1. :))) Znas, ne bih imala nista protiv jedne-dve snitice, a sigurno bih se vratila i po repete... par puta.:)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uvijek bi za tebe bilo... to da znas...
      Danas ću da pravim tvoju pogaču....javljam rezultate....pozdrav.

      Избриши
  2. Pamtim ovu poslasticu iz najranijeg detinjstva.
    Moja teta ju je uvek pravila kada smo dolazili.
    Zivela je na selu.. pamtim vatricu, smederevac, pucketanje, toplinu, miris karanfilica i ovu "salamu" ...
    Hvala za recept i za vracanje u bezbrizne trenutke detinjstva.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je drago,da te je podsjetila na lijepe trenutke. Neke stvari nikad ne zaboravljamo i rado ih se sjećamo.
      Pozdrav za tebe...

      Избриши